Home » Telefonische Verkoop en Aquisitie
 
Min. € Max. €
  Zoeken
 

Opleiding: Telefonische Verkoop en Aquisitie

Bij: IMAG BV

Opleidingsinhoud

De volgende onderdelen staan op het programma:
Telefonische klantbehoeften inventariseren en koopsignalen herkennen
Het telefoongesprek doelgericht voorbereiden
Een commercieel, klantgerichte en overtuigend telefoongesprek voeren
Uw gespreksvaardigheden en vraagtechnieken verder te ontwikkelen
Communicatieve vaardigheden: open vragen stellen en reflectief luisteren
Gesprekken te voeren in een eigen persoonlijke stijl
Het maken van telefonische afspraken
Benaderen van nieuwe klanten
Rendement halen uit mailings en offertes
Orders noteren en aanvullende verkoop
Het opvolgen van offertes
Klantgericht argumenteren
Organisatie van de verkoop

U wordt zich bewust van de (on)mogelijkheden bij telefonische verkoop. U scherpt gesprekstechnieken aan die u controle geven over het gesprek. U leert situationeel klantgericht telefoongedrag te ontwikkelen waardoor uw communicatie met klanten verbetert en u in staat bent die belangrijke afspraak te maken.

Opleidingsduur

De training duurt twee dagen met een tussenperiode van twee weken.

Kosten

Cursuskosten:
Open inschrijving: prijs per cursist: €625,- (excl. BTW)
(inclusief lesmateriaal, lunch en bewijs van deelname)
In Companay: op basis van offerte

Bijzonderheden

Cursisten ontvangen een bewijs van deelname.

Plaatsen / leslocaties

In Company

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

U wilt proactief de markt benaderen en daarbij is de telefoon voor u een belangrijk middel. Maar welk succes boekt u met telefonische verkoop? Hoe vindt u snel de juiste zakelijke benaderingsvorm om tot afspraken te komen? Telefonische acquisitie is een veel gebruikte, en uitdagende methode om klanten te werven. Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u beter klanten te woord staan die u benaderen?
Door een goede gespreksopening kunt u de interesse van de klant opwekken. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiŽle) klanten overtuigen.

Doelstelling:
In deze training vergroot u de effectiviteit van uw telefonische verkoop door te oefenen met echte telefoonsituaties. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.
Na deze training bent u in staat om: uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie naar een hoger niveau te brengen.

Doelgroep:
Iedereen die de telefoon gebruikt in een commerciŽle en servicegerichte omgeving. De training is geschikt voor zowel onervaren als redelijk ervaren medewerkers, met een commerciŽle functie die zich frequent bezighouden met telefonische verkoop en dus zijn/haar verkoop wil verbeteren.
Zowel ondernemers, buitendienstverkopers als binnendienstmedewerkers met een acquisitiedoelstelling, kunnen deelnemen aan deze training.

 

Informatie aanvragen

Gegevens aangeduid met een * zijn verplicht in te vullen.
jaar
 
resterend: tekens
 
Be6c2 Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 
vrijdag 17 november 2017 | © Copyright 2010-2017 OpleidingenBedrijf.nl | Algemene voorwaarden | Adverteren | Alle rechten voorbehouden